Din Køreskole v. Lasse Henriksen

Personbil

Din Køreskole satser på kvalitets undervisning, hvor eleven er i centrum. Derfor er teorilokalet forsynet med biografstole, fladskærm og de sidste nye undervisningsmaterialer, så du som elev får ordenlige forhold. Selve undervisningen bliver eleven fuldt integreret i, så jeg er sikker på du kan stoffet.

Teori

Undervisningsstedet er Dr. Louisegade 8c i Thisted lige overfor busstationen/Togstationen.

Teoriundervisningen starter en torsdag, efterfulgt af en uge med teori både tirsdag og torsdag. Derefter er der kun teori om tirsdagen. Teoritimerne finder sted 16:00 til 18:15. Teoriundervisningen løber over 7 uger (mindst 29 lektioner) og afsluttes med en teoriprøve hos politiet.

Teoriundervisningen hos Din køreskole er ikke DVD-baseret, hvor du bliver overladt til en dum skærm!! Hos os er der altid personlig klasseundervisning, ved en kyndig instruktør, som forholder sig kritisk til dine kundskaber, samt udspørger dig undervejs, for på den måde at sikre sig, du har forstået stoffet.

Kørsel

Skolevognen til kørsel på vej, en Audi A3 2,0 TDI Sportsback Sport med manuelgear. Hvis du gerne vil erhverve dit kørekort i en bil med automatgear, bliver skolevognen en TESLA model3. Køretimerne omfatter mindst 16 lektioner på vej, 4 lektioner på manøvrebane og 4 lektioner på køreteknisk anlæg. Vi benytter køreteknisk anlæg i Thisted.